Informatie over de afhandeling van uw klacht

Het kan zijn dat u een klacht heeft over ons of over een product dat u bij ons heeft gekocht. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat u tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.
 
 

Hoe behandelen wij uw klacht?
  • Wij streven naar een snelle afwikkeling van de klacht;
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht;
  • Wij nemen contact met u op om een mogelijke oplossing voor te leggen;
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken;
  • Wij gebruiken uw ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.
 
 
Hoe kunt u uw klacht indienen? 
U kunt telefonisch contact met ons opnemen of een e-mail sturen. In geval van schade of het ontbreken van onderdelen aan uw product zullen wij u veelal vragen een foto (voor zover mogelijk) te maken en per e-mail naar ons te verzenden.



Contactgegevens:
Kooprijk
T.a.v. Kooprijk Klacht
Grutbroek 30

7008 AM Doetinchem
Nederland
 

Telefoon:
Nederland: 0314 640 144
Buitenland: +31 (0)314 640 144


E-mail:
info@kooprijk.nl 



Maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09:00u tot 17:00u.